Workshop "Focus op kernwaarden"

Een workshop van een dagdeel met als thema het beeld dat uw bedrijf van zichzelf heeft, naar binnen en naar buiten toe. Waar staan wij voor als team en bedrijf, wat zijn onze kernwaarden en boodschap, hoe en aan wie willen wij dat overbrengen?

Om dat helder te krijgen en scherp te houden maakt uw team in kleine groepen een aantal reclameposters en met daarop in woord en vooral in beeld waar het bedrijf of team voor staat.

Voordat uw team van start gaan krijgt u in het kort uitleg over fotografische technieken die in de wereld van de reclame en communicatie gebruikt worden om boodschappen effectief over te brengen. Om u op weg te helpen zijn er rekwisieten, lichtopstellingen en veel inspirerende foto’s beschikbaar.

Als afsluiting van de workshop wordt het gemaakte werk gezamenlijk bekeken en besproken. Deze presentatie wordt digitaal nagezonden.

U werkt met uw eigen camera (compact- of spiegelreflexcamera);
minimaal 1 per 2 deelnemers.

Aantal deelnemers: 6-20


<< Terug naar het workshop-overzicht